Quinze hores de formació que et capacitaran per a saber com atendre correctament clients en el sector de l’hostaleria (restaurants, hotels, servicis d’àpats…) , si treballes o vols treballar com a cambrera o cambrer, auxiliar de sala, *hostess , a més de tècniques per a l’organització d’esdeveniments en este sector.
- Dates: 31 de març; 2,7,9 i 14 d’abril.
- Horari: 16.30 h a 19.30 h.
- Gratuït.
Informació que has de conéixer.
Requisits. Tenen prioritat joves de 16 a 30 anys amb empadronament a Torrent. CIJ Torrent podrà comprovar les dades referides a l’empadronament. En cas de sol·licitar plaça i no complir amb els requisits, es passarà automàticament a una llista d’espera, les sol·licituds de la qual s’atendran una setmana abans de l’inici del curs, si quedaren places vacants.
Pagament de l’activitat/plaça assegurada. Quan des de CIJ Torrent et comuniquem per correu electrònic que la teua sol·licitud ha sigut admesa, hauràs de posar-te en contacte perquè t’expliquem forma i termini de pagament. Fins que el CIJ Torrent no rep el justificant de pagament no s’adjudica definitivament la plaça i per tant, si no fas eixe enviament entendrem que no t’interessa participar i donarem de baixa la teua sol·licitud.
Devolucions. En cas de causar baixa 4 o menys dies abans de l’activitat, la devolució dependrà de si es cobreix la plaça per una altra persona interessada.
No es realitzen devolucions iniciada l’activitat.
Les activitats que no tinguen un mínim de participants podran ser cancel·lats, avisant d’això a les persones inscrites i realitzant la devolució de l’import en els termes que s’indique.
Per a tramitar les devolucions bé per baixa de la persona participant bé per cancel·lació per part de CIJ Torrent és necessari presentar el rebut de pagament.