human| human Versión Accesible|  es Otros idiomas
icon-instagram icon-twitter icon-facebook

Activitats

Campionat de dards, futbolí i ping pong

Activitat per a període de vacacions de Pasqua destinada a joves amb any de naixement entre 2009 i 2013.
  • Data: 9 d’abril.
  • Horari: d’11 h a 13.30 h.
  • Activitat gratuïta.

Des de CIJ Torrent hem volgut organitzar este divertit campionat a peu de carrer en el qual podràs demostrar la teua habilitat en estos tres jocs: dards, ping pong i futbolí. A la finalització del campionat s’obsequiara amb un premis a les persones finalistes.

Informació que has de conéixer:

Requisits. Prioritat d’accés per a jóvens de complixen com a mínim 13 anys en 2026, com a màxim 17 en 2026 i amb empadronament a Torrent. CIJ Torrent podrà comprovar les dades referides a l’empadronament. En cas de sol·licitar plaça i no complir amb els requisits, es passarà automàticament a una llista d’espera, les sol·licituds de la qual s’atendran una setmana abans de l’inici del curs, si quedaren places vacants.

Confirmació plaça. Quan des de CIJ Torrent et comuniquem per correu electrònic que la teua sol·licitud ha sigut admesa, hauràs de posar-te en contacte perquè t’expliquem forma i termini de confirmació.

Cancel·lació. Les activitats que no tinguen un mínim de participants podran ser cancel·lades, avisant d’això a les persones inscrites.