human| human Versión Accesible|  es Otros idiomas
icon-instagram icon-twitter icon-facebook

Activitats

Taller gratuït d’iniciació al Beatbox

El taller l'impartirà la Tricampiona d'Espanya de beatbox i top 4 del món,JULS.

La vesprada del 25 d’abril la( de 18 h a 19.30 h) tenim reservada per a un nou taller. Un taller d’iniciació al Beatbox dirigit a jóvens l’any de naixement de les quals es trobe entre el 2007 i 2010 (ambdós inclosos), preferentment amb empadronament a Torrent, o en cas de separació/divorci empadronament de mare/pare.

Què és el Beatbox? El beatbox és l’art de fer música amb la boca que requerix ritme i creativitat, on la infinitat de ritmes i sons és il·limitada.; connecta principalment amb jóvens apassionats per la música, la cultura urbana i l’expressió individual.

A través d’este taller es potenciarà la creativitat, el ritme, la sincronització i el més important, la diversió.

No és necessari tindre experiència només ganes de participar i aprendre.

El taller l’impartirà  l’organitzadora del Campionat de la Comunitat Valenciana i que és la Tricampiona d’Espanya de beatbox i top 4 del món,JULS.

15 places disponibles. Les sol·licituds s’aniran validant per orde d’arribada fins a esgotar places. 

Informació que has de conéixer.

Requisits. Les activitats van dirigides a xiques i xics l’any de naixement dels quals estiga entre 2007 i 2010 (ambdós inclosos), preferentment amb empadronament a Torrent, o en cas de separació/divorcie empadronament de mare/pare. CIJ Torrent podrà comprovar les dades referides a l’empadronament. En cas de sol·licitar plaça i no complir amb els requisits, es passarà automàticament a una llista d’espera, les sol·licituds de la qual s’atendran una setmana abans de l’inici del curs, si quedaren places vacants.

Confirmació de plaça. Quan des de CIJ Torrent et comuniquem per correu electrònic que la teua sol·licitud ha sigut admesa, hauràs de posar-te en contacte perquè t’expliquem forma i termini de confirmació. Si la confirmació no es dona en els termes i terminis establits s’entendrà que no t’interessa participar i donarem de baixa la teua sol·licitud.